dissabte, 18 de juliol del 2015

Projecte 2015-2021

Priorització de les Línies Generals d'Acció
El dia comença amb l'aprovació i priorització de les Línies Generals d'Acció per al sexenni que configuraran el Projecte del sexenni 2015-2021 de l'Orde.
Francisco Aisa explica com prioritzar

A continuació, els secretaris de les Circumscripcions han posat en comú el que s'ha treballat els dies anteriors en les reunions de Circumscripció. Ha seguit un diàleg.
Mark Sagrado, secretari de la circumscripció d'Àsia

Josep M. Canet, secretari de la Circumscripció d'Europa

Tornant del descans s'han donat els resultats de la priorització feta abans de les Línies Generals d'Acció. Després d'això, Alejandro Solórzano ens presenta el projecte ALTUM, Escola de Formació Calassància.
Alejandro Solórzano
Ja a la tarda, Mikel Artola ens parla de Xina, Antonio Matias del Japó, Mark Sagrado de Davao a Filipines i Thomas Pallithazhathu de la Índia
Mikel Artola

Presentació de la Xina

Antonio Matias

Mark Sagrado

Presentació de Davao

Thomas Pallithazhathu
Els escolapis de Polònia ens presenten la Jornada Mundial de la Joventut que tindrà lloc a Cracòvia el juliol del 2016.
Escolapis de Polònia
Per acabar se'ns presenta la província d'Àustria degut a què demà anirem a Viena.