dijous, 9 de juliol del 2015

Parlem de missió

La Clau de Vida que encetem avui és el Ministeri. Rodolfo Robert ens fa una presentació de les Línies d'Acció per a aquesta clau. Fem un primer diàleg a cada taula i una posada en comú. A continuació s'obre un diàleg sobre aquest tema amb el que finalitzem el matí.
A la tarda, Javier Aguirregabiria ens presenta la Clau de Vida: "Missió Compartida i Integració Carismàtica"
Javier Aguirregabiria
El mateix Javier Aguirregabiria presenta el Directori de Participació a les Escoles Pies, seguit d'un diàleg, per passar-ho a aprovació del Capítol, que l'aprova per una àmplia majoria.
El Consell General de la "Fraternidad de las Escuelas Pías" s'adreça de nou al Capítol i s'obre un diàleg amb els capitulars.

Consell General de la "Fraternidad de las Escuelas Pías"

El grup de Capitulars diumenge al Parlament
Amb això s'acaba la jornada d'avui. Com cada dia, anirem a resar Vespres, soparem, i després del sopar acostuma a haver una estona de rencontre lliure per xerrar, jugar al futbolí, prendre alguna copa de diferents begudes aportades pels capitulars i procedents dels diferents llocs de provinença. I a poc a poc anem al lloc on estem allotjats per gaudir del descans necessari.