diumenge, 12 de juliol del 2015

Excursió a Eslovàquia

Entrada de l'escola
església de l'escola

De bon matí hem agafat els autocars per anar a fer una visita a Eslovàquia, en concret a la ciutat de Nitra, on els escolapis hi tenim una escola. El primer lloc de visita ha estat aquesta escola, començant per celebrar l'eucaristia dominical amb la gent que hi assisteix habitualment. Dos grups animaven els cants, un de més clàssic, una coral amb l'acompanyament de l'orgue, i un grup més modern format per antics alumnes, amb guitarres, teclats i percussió. Al final tots dos grups ens han ofert un petit concert.
eucaristia

escolapis eslovacs

diaca eslovac llegeix l'evangeli

eucaristia

grup musical

coral i orgue

Després de l'eucaristia hem tingut temps per visitar una mica l'escola, per dirigir-nos després a un restaurant proper on hem dinat.
dinar

Després de dinar ens esperava un d'aquests trenets turístics que ens ha conduït al castell i catedral que es troben dalt d'un turó. Un guia ens a ensenyat ambdós monuments així com el museu diocesà.
catedral

castell

Des d'allà, a peu, hem tornat a l'escola on ens esperava una degustació de vins i formatges,
degustació de vins

Cap als autocars i tornada a casa on hem aprofitat per fer la fotografia del grup.
foto del grup

Demà reprenem els treballs.