diumenge, 5 de juliol del 2015

Descobrim Budapest

Sant Josep Calassanç a la façana del col·legi
Com tots els diumenges que hi haurà durant el Capítol, el treball s'atura i aprofitem per descobrir algun indret proper. Aquest primer diumenge hem descobert Budapest.
Dins del vaixell
Parlament d'Hongria
De bon matí hem agafat un vaixell al Danubi que ens ha portat fins al Parlament d' Hongria, que hem visitat amb tot detall.
Dins de la cambra

Entrada al Parlament

Parlamentaris exalumnes

Cambra
Uns parlamentaris exalumnes del col·legi dels escolapis de Budapest ens han rebut molt afectuosament i ens han ampliat la visita sobretot seient a la cambra, i explicant-nos el funcionament.
Després d'aquesta visita ens hem dirigit al col·legi de Budapest i hem celebrat l'eucaristia, després de la qual hem compartit un bon dinar al mateix col·legi.
Eucaristia
Provincial d'Hongria presidint l'eucaristia

dinar
Acabat hem fet una visita al col·legi, al museu escolapi, a la biblioteca històrica i a algunes dependències escolars, entre les que destaquen el gimnàs.
Museu escolapi
Biblioteca històrica
Gimnàs
Per acabar el dia hem fet un tomb per Budapest i hem tornat, ja una mica cansats per la calor, cap a Esztergom.
Tomb per Budapest
Demà continuarem amb l'elecció dels Assistents Generals. Fins demà.
Jozsef Urban, escolapi d'Hongria que recentment va rebre una important medalla civil

Joan Prat amb Joan Vila que acaba d'incorporar-se al capítol junt amb uns quants laics més convidats