divendres, 3 de juliol del 2015

Dia de recés

El dia d'avui és un dia de recés previ al dia d'eleccions de demà. El dirigeix l'antic P.General Jesús M. Lecea, com està ja explicat en l'entrada anterior.
Jesús M. Lecea dirigint el recés
Jesús M. Lecea

Cinc religiosos catalans participem al Capítol: representant l'Escola Pia de Catalunya, el provincial, Eduard Pini, i els dos que van ser elegits en el Capítol Provincial, Joan Prat i Josep M. Canet. D'altra banda en Jaume Pallarolas com a Superior de l'Escola Pia de les Califòrnies i en Carles Gil, elegit al Capítol Provincial de l'Escola Pia de l'Àfrica de l'Oest. Durant alguns dies s'hi afegirà un laic, en Joan Vila, Secretari General de les Institucions Educatives en els darrers anys i que precisament acaba en el seu càrrec el proper 31 d'agost.

Els 5 escolapis catalans, d'esquerra a dreta:
Eduard Pini, Jaume Pallarolas, Josep M. Canet, Joan Prat i Carles Gil
El pati central de l'edifici on celebrem el Capítol

El pati central de nit
Edifici del Capítol. A la part superior hi ha la frase "Pietati et Scientiis"
semblant al lema de l'Escola Pia "Pietat i Lletres"
Demà serà un dia important, en el que elegirem el Superior General per als propers sis anys.