dimecres, 8 de juliol del 2015

El nunci ens visita

El nunci celebrant l'eucaristia
Seguim aquest matí amb la taula rodona amb què vam acabar ahir sobre la vida comunitària. Es posen preguntes als ponents.
A mig matí rebem la visita del Nunci de la Santa Seu a Hongria, Alberto Bottari de Castello, Celebrem l'eucaristia presidida per ell, i després tenim una xerrada i col·loqui, en un clima de gran cordialitat per part seva. Ens ha parlat una mica de la seva vida, dels països on ha estat i després ens ha parlat, en tant que educadors, com veu ell l'educació avui. Amb el dinar s'ha acabat la visita del nunci.
El nunci, Pedro Aguado, General i Labancz Zsolt provincial d'Hongria

Labancz Szolt presenta el nunci

El nunci ens parla
Passem a una nova Clau de Vida. Ara és la Formació Permanent. Escoltem quines són les Línies d'Acció proposades i s'obre un diàleg.
Una altra Clau de Vida: L'Economia. Vicent Climent presenta les Línies d'Acció i s'obre un diàleg.
Vicent Climent, Ecònom General d'aquest sexenni
Per acabar la jornada se'ns presenta la "Fraternidad de las Escuelas Pías", grups de laics i religiosos que existeixen en algunes demarcacions de l'Escola Pia.
Presentació de la "Fraternidad de las Escuelas Pías"

Per primer cop des del principi del Capítol la pluja arriba a Esztergom

Capitulars de l'Escola Pia de Catalunya: Josep M.Canet,
 Joan Vila, Joan Prat i Eduard Pini