divendres, 10 de juliol del 2015

Hongria ens visita

La primera sessió d'aquest matí la dediquem a una nova Clau de Vida: La reestructuració. Pedro Aguado en fa una presentació i obrim un diàleg a les taules.
Pedro Aguado
 A continuació rebem una visita: escolapis d'Hongria. Celebrem junt l'eucaristia, que ha presidit Janos Valaczka,recentment ordenat.
eucaristia

presideix Janos Valaczka recentment ordenat

Pedro Aguado fa una introducció a l'eucaristia

Joan Prat i Eduard Pini

Després de l'eucaristia fem una trobada fraterna, amb alumnes hongaresos. Un d'ells, junt amb un professor de música han interpretat a violoncel i piano una peça musical. Dos alumnes més de batxillerat ens han fet una interessant exhibició d'experiments químics, i finalment, alumnes, professors i pares d'un altre col·legi han fet una exhibició de música i danses hongareses. Després d'això hem compartit tots el dinar.

El provincial de Hongria modera una presentació
tant d'escolapis hongaresos com de capitulars

Reunits capitulars i escolapis hongaresos

peça musical a piano i violoncel

Exhibició química

Danses hongareses

cançons tradicionals

Ball tradicional

Grup complet

A la tarda, continuem amb el tema de la reestructuració. Els Superiors de demarcacions resultat de fusions han exposat breument el balanç d'aquestes fusions.
Mariano Grassa provincial d'Emaús

Juan Carlos Sevillano provincial de Nazaret

Evaristus Akem provincial d'Àfrica Central

Juan Maria Puig, viceprovincial de Brasil Bolivia

Seguim amb una altra Clau de Vida: "Consolidació i expansió". Pedro Aguado presenta les Línies d'Acció i s'obre un diàleg.
Per acabar el dia, Jean de Dieu Tagne i Evaristus Akem ens presenten la nova fundació del Congo.
Evaristus Akem i Jean de Dieu Tagne

Jozsef Urban celebra l'aniversari

1 comentari:

1. "Hongria ens visita" captures the essence of visiting Hungary with an informative and charming perspective. With fascinating details about culture, history and traditions, it offers an enriching insight into this European country. The narrative captivates the reader, transporting them through vivid and memorable experiences. In short, it is a read that inspires interest in discovering more about fascinating Hungary.
    cuál es la ley de divorcio en nueva jersey

ResponElimina