dilluns, 29 de juny del 2015

Escalfant motors

Arribada a l'aeroport
Aquest dilluns, ben de matí, hem anat a l'aeroport, i via Munich hem arribat a l'aeroport de Budapest. Allà ens esperaven per portar-nos directament a Esztergom, la ciutat que acull aquest XLVII Capítol General de l'Escola Pia.
Albertinum, lloc del Capítol
Albertinum

Després d'instal·lar-nos a les habitacions hem anat a l'edifici a on es farà el Capítol, l'Albertinum, un edifici solemne als peus de la gran basílica d'aquesta ciutat amb una història important.
Sala d'estar

Allà hem començat a saludar escolapis de diferents indrets del món que ja avien arribat. Després d'un passeig, hem anat a sopar. Encara no hi som tots, alguns arriben tard al vespre i uns pocs demà al matí de bona hora.

Sala d'estar, Carles Gil

Com que era la festa de sant Pere i sant Pau, al final del sopar ha aparegut un pastís que ha servit per felicitat el Pedro Aguado, General de l'Escola Pia, i el Pierre Diatta, assistent general per Àfrica i Àsia.
Hora del sopar
Senegalesos i catalans
Pierre Diatta i Pedro Aguado

Després d'aquesta senzilla celebració, ens han donat algunes instruccions: Demà, després d'esmorzar, ens reunirem a la sala capitular i després anirem a la Basílica on celebrarem l'eucaristia amb el cardenal de Budapest.
Basílica

Tunel sota la basílica

Però això ja us ho explicaré demà. Avui estem cansats del viatge i anem a dormir aviat.

Josep Maria Canet

3 comentaris:

1. Great interesting post to read. Keep sharing many more blogs of this kind. Criminal Defense Law Fairfax County

ResponElimina
  2. It’s an interesting article..!! Thanks for sharing. Looks Useful. Keep Posting new york divorce requirements

ResponElimina

3. Since every case is different, we at our firm provide individualized solutions that are catered to your particular situation. Whether you are accused of reckless driving, receiving a speeding ticket, or facing any other traffic-related offence, our knowledgeable attorneys have the skills and experience to put up a strong defence on your behalf.arlington traffic lawyer