dijous, 25 de juny del 2015

Capítol General 2015

Logo i lema del Capítol General

Des del 30 de juny fins al 21 de juliol tindrà lloc a Esztergom (Hongria) el 47è Capítol General de l'Escola Pîa.
El Capítol General de l'Escola Pia es convoca cada 6 anys.
Les Constitucions de l'Escola Pia, en el nº 216, expliquen la funció d'aquesta assemblea. Diu així:
"El Capítol General és l'òrgan suprem de l'Orde. Serà convocat en el temps establert per les Regles:
a) per a examinar l'estat de l'Orde, i donar compte del govern i de l'administració des del darrer Capítol;
b) per a elegir el Prepòsit General i els seus Assistents;
c) per a discutir les proposicions presentades, tractar les qüestions més greus, fer una planificació de l'Institut i revisar les nostres lleis."
Esztergom
El Capítol de 2015 estarà composat per 62 religiosos. 29 hi van per raó del seu càrrec i 33 elegits per les diferents províncies. A més a una part del Capítol hi seran convidats amb veu i sense vot 9 laics de diferents demarcacions.

L'Escola Pia de Catalunya estarà representada per tres religiosos, l'Eduard Pini, provincial, el Joan Prat i el Josep M. Canet, elegits pel Capítol Provincial, i un laic, el Joan Vila.
La viceprovíncia de les Califòrnies estarà representada pel Jaume Pallarolas, viceprovincial, i per l'Hilario Flores, elegit pel capítol viceprovincial.

A través d'aquest bloc intentarem que pugueu seguir el Capítol.

5 comentaris:

1. The picture looks amazing especially the background. Keep posting more good blogs. Fairfax County Divorce Lawyer

ResponElimina
  2. El Abogado Tráfico Fairfax es impresionante. Su conocimiento y habilidades legales son excepcionales. Resolvió mi caso con eficacia y profesionalismo. ¡Altamente recomendado para cualquier asunto de tráfico!

ResponElimina
  3. Comprehensive Legal Expertise: At Splitsville Solutions, we take great satisfaction in being your go-to divorce attorney team when it comes to legal matters. Our attorneys have extensive knowledge of the legal nuances associated with ending marriages and focus on family law and divorce cases. Our staff is prepared to handle any complexity that may arise in your case, including asset division, child custody, spousal support, or other issues.Mejor Abogado Divorcio Fairfax

ResponElimina
  4. "General Chapter 2015" provides an in-depth examination of its subject matter and is an engaging read. From beginning to end, readers are captivated by the novel's deft plot twists and deep characters. Readers are drawn into the world the author has created via the pages thanks to her rich and vivid descriptions. The novel gains depth and emotional impact from the deft weaving throughout of themes of love, sorrow, and redemption. For those who enjoy literary fiction, "General Chapter 2015" is an absolute must-read as it provides amusement and understanding of the intricacies of the human condition.
    how to get a divorce in va

ResponElimina
  5. This article was a joy to read! Your passion for the topic shines through, and your writing style is both engaging and informative. Thanks for sharing. uncontested divorce in virginia with child