dilluns, 20 de juliol del 2015

Clausura del Capítol

Darrer dia de sessions capitulars, encara que el Capítol acabarà oficialment amb l'eucaristia de demà al matí. Se'ns ha llegit un projecte de missatge del Capítol a tota l'Escola Pia. S'han fet observacions, i aquesta tarda tindrem el text.
A continuació s'ha obert un diàleg lliure amb la nova Congregació General.
D'esquerra a dreta, Jozsef Urban, Francisco Anaya,
Pedro Aguado, Miguel Giráldez y Pierre Diatta
Abans de dinar,els redactors del projecte de missatge ens han presentat una nova versió amb els suggeriments donats, i el text ha estat aprovat.
Hem començat la tarda fent una avaluació del Capítol després de la qual s'ha fet la cerimònia oficial de clausura del Capítol. En primer lloc hem escoltat el text de l'evangeli de Jesús rentant els peus als deixebles, després se'ns ha entregat la medalla commemorativa del Capítol.
David Powers llegeix l'evangeli

provincial d'Hongria
El provincial d'Hongria, amfitrió del Capítol ens ha parlat com a comiat d'quests dies i ens ha ofert com a record una camisa i una ceràmica. Finalment ha parlat el General Pedro Aguado. En la seva intervenció ha aprofitat per agrair tots aquells que d'una manera especial han col·laborat pel bon funcionament del Capítol. Després d'aquesta intervenció s'ha donat per clausurat el Capítol.
Pedro Aguado

Agrïment als col·laboradors

Pregària final

medalla commemorativa

1 comentari:

1. Day of the last chapter meetings, however tomorrow morning's Eucharist will mark the official completion of the chapter. We heard a draft message from the Chapter read aloud in Escola Pia. We've made notes, and this afternoon we'll have the text. The educational facts and examples are quite helpful. Keep up the amazing work! In the future, I want to see more fascinating facts presented from your perspective.
    DUI Lawyer Fairfax

ResponElimina